Bra förvaring


Hade ni en fin dag igår? Det hade jag! Det jag tänkte visa er nu är inte en julklapp utan ett loppis fynd. Denna kära lilla sak hittade jag på en loppis i somras och enda sedan dess har vi varit fina vänner.

Vad är då det här undrar ni? Jo, detta är en sytillbehörsförvarare. Den är så behändig att man kan lyfta den och gå iväg tack vare handtaget. Lyfter man på locket så finner man fack som hjälper till att hålla ordning. Och inte ens där slutar det finurliga. Nej, för om man lyfter på facken så kan man förvara tyger och påbörjade projekt i botten.
Kalasbra om ni frågar mig!


Kommentarer
Postat av: Cim

Skönt att du hade en fin dag igår, fick du nånting roligt? :D Eller några finurliga rim?



Haha ja ibland vill man inte vara vuxen! Jag blir alltid lite förvänad över att jag inte kan gå in som ungdom på de flesta ställen längre, urtrist! Eller när man hittar sig själv skällande på lillebror för att han inte källsorterar - då är det kanske lite för vuxet och tråkigt haha! Men min lillasysters ridtränare frågade mig om jag var stora eller lillasyster i höstas, hon är bara sex år yngre liksom haha!

Stora kramar till dig finaste!

2010-12-25 @ 11:29:51
URL: http://daysofcimo.devote.se
Postat av: Kitchi

Vad gullig! :D

2010-12-25 @ 13:00:14
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0