Svart och grått.


Ett halsband och armband med stenar och lite bladliknande saker till pärlor.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad synd att ni inte hittade till Kullzénska! Det ligger i korsningen Kaggensgatan/ Norra Långgatan, mitt emot Indiska på ena hållet och mitt emot en lampbutik på andra hållet. Det ligger ett antikvariat på nedervåningen, sen är det där en trappa upp. Världens bästa fik!

2010-12-30 @ 11:43:49
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0