Au revoir

Nu ska jag utrusta mig med morötter och åka för säga hej då till den här filuren.


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Ja jag förstår dig absolut! Är jättesvårt att nå ut om man inte vet hur och vilka man ska nå ut till :) Om du vill kan jag göra som en liten reklambild till dina smycken att ha i menyn så kanske några fler hittar till dig :)



Ja vi håller tummarna! Det borde släppa snart tycker jag :D

2011-01-27 @ 12:12:08
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: tyraelvira

sv: men shit, tack! tack som fan.

jag pluggar japanska faktiskt! ska stanna i sex månader, men jag tror nog att jag kommer förlänga det till ett år.

2011-01-27 @ 13:21:06
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Så sorgligt att säga hejdå till hästen, hur länge har du ridit?



Men det är klart jag kan det, ligger en länk uppe till din blogg nu ;) Bara kul att hjälpa till ju och jag gillar ju dina smycken som sagt :D

2011-01-27 @ 14:11:36
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

ojoj vilket fint ljus och fina färger det var i den här bilden!

2011-01-27 @ 18:53:15
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Tänk vad fin han är min lilla häst :)

Lycka till nu i storstaden, hörde att det redan nappat på jobbfronten! Grattis!!



Jag vill även beställa ett armband av dig, det som din mamma har (flera svarta läderband med pärlor i svart och guld, Tina har oxå ett fast med silverpärlor!) Jag skulle vilja ha det 1 cm längre än din mammas, och gärna med pärlor i svart och silver!



Sen om det går hade jag önskat beställa svarta rodett-örhängen!? Såg att du gjort silver/grå och lagt ut här!



Hör gärna av dig när du kommer hem om du har en stund över för ett stallbesök! Kramar!

2011-02-02 @ 12:28:09
Postat av: Charlotte

Givetvis ska det stå rosett-örhängen, och inget annat.... ;)

2011-02-02 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0