Silver och svart vare' här


 



Kommentarer
Postat av: Cim

Snyggt snyggt snyggt! Är det ett av dina egna verk eller är det köpt? Jättefint iaf :)



Veckan blir lugn, pojkvännen jobbar så vi ska mest mysa när han är hemma! Men vi ska på NKs för-rea och se om vi kan fynda någonting, eller mest pojkvännen kanske :P Jag ska leta löparskor för första gången i livet haha!

Vad hittar du på i veckan? Stora kramar!

2011-01-03 @ 12:38:39
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0