Fredagkänsla och icke så goda efterrätter

Idag känns det som fredag på riktigt för jag är ledig både lördag och söndag. I helgen ska jag hitta på lite olika saker men mer om det imorgon.

När vi var i Turkiet så beställde vi in lite efterrätter en dag. Tyvärr var de en besvikelse men de hamnade ändå på bild för de hade i alla fall ansträngt sig lite med uppläggningen :).

Här är en cheesecake vilket mer liknade en torr sockerkaka. Nä, efterrätter var inte Turkarnas grej, men de var destu bättre på att laga mat!





Kommentarer
Postat av: Eleonore

Så tråkigt att ni blev besvikna på efterrätten, den såg ju god ut annars men kanske inte en klassisk cheesecake :)

Ja men precis, man släpper aldrig jobbet och det känns som man jobbar 24 timmar om dygnet även när man går av sitt schema :)

Va trevligt med grillkväll, hoppas ni får det toppen och att vädret håller i sig!

kram

2011-07-01 @ 11:51:06
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Cim

De kommer visa det på svt söndagen 10 juli 20.00! :D

2011-07-01 @ 17:45:19
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0