Serie-tips

Jag har börjat kika lite på en serie som min vän Hanna tipsade mig om, Pretty little liars. Jag tycker den är ganska spännande än så länge :). Till skillnad ifrån de vanliga amerikanska tonårsserierna som bara handlar om intriger, gillar-gillar-inte och präktigheter så är den här lite mer åt thriller hållet.

 

Den handlar om ett tjejgäng som faller i sär när deras gängledare mystiskt försvinner. 1 år senare börjar de få obehagliga meddelande från en hemlig person. När "gängledarens" kropp hittas förstår de att det inte kan vara hon som skickar meddelandena..

 

Serien började visas i Sverige den 26 juni i år. Kika!

 


Kommentarer
Postat av: Gulshan-Amanda Adilova

Hellu.

Jag älskar pretty little liars.

Är på säsong 2 just nu :) haha. Skit bra serie.

2011-08-01 @ 15:26:43
URL: http://papayaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0