Svart och silver

Skinnarmband med fina silvriga pärlor på.

75 kr.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Ja det var ju toppen på deras chokladprovning, kan tänka mig att det är lika om de tjejen jobbat på samma ställe med :D

Vad hittar du på för skoj i helgen?

kram

2011-01-21 @ 21:15:14
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Cim

Ja datorn tenderar ju att dra lite för mycket innan läggdasgs hehe. Försöker att läsa lite, ta det lugnt och varva ner innan jag ska sova men tankarna snurrar lik förbannat. Plötsligt måste man i detalj planera vad man ska göra nästa dag, vad man absoluuuuut inte får glömma och dessutom måste man ha lite försovningsångest på toppen hehe! Ska bli skönt att börja jobba sent så jag slipper vara zombie på jobbet iaf haha! Stora kramar!

2011-01-22 @ 10:41:47
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0