Musik

Förutom Håkan och ett fåtal andra artister som ligger mig varmt om hjärtat så kommer Melissa Horn långt upp. Jag har sett henne "på riktigt" tre gånger och kommer ALDRIG att glömma när jag stegade in på sopptippen (en second hand affär i Malmö) en regnig tisdagseftermiddag efter skolan och tyckte att radion var på ovanligt högt. Jag gick lite längre in i affären och höll på att trilla baklänges när jag såg Melissa sitta och spela där live. Det var tydligen så att SVT filmade detta och sände det under hösten 2009! Jag var för feg för att gå fram och säga något då tyvärr men åh vad fin hon var som vanligt. Hennes texter träffar rakt in i hjärtat och betyder verkligen något.


Bilden är tagen på Malmöfestivalen 2010.


Kommentarer
Postat av: Eleonore

ÅH Melissa Horn är så bra! Förstår att du blev förvånad över att hon satt där i den lille butiken :)



Va rolig grej att prova. Skulle också vilja prova på lite choklad någon gång i månaden!

Idag har jag vart i Kalmar en sväng och kollat och snart ska jag och sambon ha lite mys för alla hjärtans dag(sambon åker bort på morgonen då). Vad ska du hitta på?

2011-02-12 @ 17:15:26
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: emilia

och jag blev så himla sugen på en god müsli att det är helt knäppt!

2011-02-13 @ 18:26:40
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: Candy

En hype jag faktiskt inte förstår mig på. :P Jag gillar inte själva musiken & rösten. Texterna är dock väldigt fina och jag kan känna igen mig i dem. :)

2011-02-23 @ 01:09:43
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0