Nyårsafton


Bilder i från gårdagen

Syns inte så väl på bilden men det är min fina väns fågelbo. En silvrig fågel i håret, kvällens fiffigaste idé!

Förrätt

 

Fick inga bra bilder på buffén vi hade (dåligt ljus). Den var i vilket fall sanslöst god! Vi hade bland annat guccamole, potatisallad, paj med broccoli fetaost och soltorkade tomater, marinerad kyckling, fläskfilé och bröd.


Efterrätt

Efter allt detta spelade vi lite spel och åkte sedan vidare till en fest inne i stan. En bra kväll, men det bästa är ju helt klart att ha fått spendera den med de finaste vännerna!

 


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Gud så mycket god mat ni åt igår! Ser ut som ni hade en toppenkväll när det kommer till menyn iaf:)

Visst hade det varit underbart att få leva på 50-talet, iaf var gäller prylarna, kläderna och alla filmstjärnor :D



Haha precis, vad är oddsen! Du är bara den andra bloggaren jag stöter på som bor i Karlskrona. Eftersom jag är ganska ny är det bra att få lite tips och råd på vad man kan se och göra i stan :D

De var toppenbra tips på second hand och loppisar. Wämöparken gick jag mycket innan snön kom, jättefin park och jag kan tänka mig att det är jättefint när det blir vår :)

2011-01-01 @ 20:53:12
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Cim

Gud vilken god mat ni ätit! Hemmalagat är ändå det godaste som finns :D Så mycket bättre än resturangmat oftast tycker jag!



Vet faktiskt inte riktigt varför det blev just Borås men det ligger ganska nära Götet och vi bodde så himla billigt. De flesta i gänget jag var med jobbar på hotell så de har fet personalrabatt. Lyxigt!

Gott nytt förresten fina du! Låt 2011 bli det bästa året ever! Massor av kramar!

2011-01-01 @ 23:37:44
URL: http://daysofcimo.devote.se
Postat av: Cim

Gud vilken god mat ni ätit! Hemmalagat är ändå det godaste som finns :D Så mycket bättre än resturangmat oftast tycker jag!



Vet faktiskt inte riktigt varför det blev just Borås men det ligger ganska nära Götet och vi bodde så himla billigt. De flesta i gänget jag var med jobbar på hotell så de har fet personalrabatt. Lyxigt!

Gott nytt förresten fina du! Låt 2011 bli det bästa året ever! Massor av kramar!

2011-01-01 @ 23:38:50
URL: http://daysofcimo.devote.se
Postat av: Cim

Gud vilken god mat ni ätit! Hemmalagat är ändå det godaste som finns :D Så mycket bättre än resturangmat oftast tycker jag!



Vet faktiskt inte riktigt varför det blev just Borås men det ligger ganska nära Götet och vi bodde så himla billigt. De flesta i gänget jag var med jobbar på hotell så de har fet personalrabatt. Lyxigt!

Gott nytt förresten fina du! Låt 2011 bli det bästa året ever! Massor av kramar!

2011-01-01 @ 23:39:52
URL: http://daysofcimo.devote.se
Postat av: Malin

Åh vad gott! Älskar bufféer, älskar skaldjur, älskar vit choklad, haha :D

2011-01-02 @ 01:28:06
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: mikaela

Låter som mycket mums!

2011-01-05 @ 23:41:01
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0