Senaste projektet

Ett armband till. Kan ändas i storlek efter hur stor handleden är.





Kommentarer
Postat av: Cim

Jag känner att ju mer jag hör om jobbet och så desto mer peppad bli jag på att börja! Det kommer bli tufft men jag tror jag kommer fixa det! Så himla skönt att för en gångs skull våga tro på sig själv. Sen har jag garantilön de första 4 månaderna och är det så att jag inte skulle klara av jobbet så får jag helt enkelt söka efter nånting annat när provanställningen är över! Så jag känner mig ganska lugn faktiskt :)



Åh, det där klurade jag också himla länge på! Men jag hoppade helt enkelt över den tiden i CVt, skrev bara vad jag gjort och när! Sen berättade jag på intervjun när de frågade om vad jag gjort tills nu att jag varit sjuk men det är ingenting som kommer påverka mig i framtiden utan tvärtom har gjort mig starkare. Fick till en så himla bra formulering som jag var så galet nöjd med efteråt minns jag, haha! Om att oavsett hur tungt det skulle vara med jobbet så har jag alltid den segern i ryggen eller någonting i den stilen hehe. Fick rådet att inte ta med sjukdomen i det skrivna cvt iallafall, då är det lätt att de dömer på förhand, bättre att de får en uppfattning om dig som person först!

Massa kramar!

2011-01-13 @ 23:10:00
URL: http://daysofcimo.devote.se
Postat av: Malin

Men, vad gullig du är! Du får jättegärna göra ett försk om du känner för det :)



Kramar

2011-01-13 @ 23:49:23
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Malin

(försök ska det självklart stå)

2011-01-13 @ 23:50:36
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: felicia

Oj vad fint! Vad duktig du är! En släkting till mig gjorde smycken, fast de var oftast i brons eller nåt sånt tror jag.

2011-01-14 @ 02:42:13
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Vilket fint armband! ÄR det till dig själv? :)



Jag har mina små källor ;) Haha nej jag letar ganska mycket på olika hemsidor om det kommer in något nytt eller finns något fint :)



Jo men precis, klär man sig bara rätt och skyddar sig från vinden så är det mysigt :)

Det lät som en bra kväll! Jag såg på handbollen och myste med sambon.

2011-01-14 @ 09:22:51
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0