Gårdagen

Ojoj vilken lång dag det blev igår. Klockan 05.20 ringde väckarklockan och det var bara till att upp och hoppa! Dagen flöt på väldigt smidigt och jag fick en hel del smycken sålda och mycket beröm vilket alltid är kul att få höra! Tack så hemskt mycket alla som kikade förbi och speciellt till mami & min kära far som ställde upp hela dagen lång.

När pappa och jag höll på att packa ihop så fick vi båda en chock när vi i panik började leta efter "kassaväskan". Det tog nog 30 sekunder innan vi hittade den och vi det laget hade vi båda så ont i magen att vi var mållösa ;P. Kändes ganska bra när vi hittade den kan jag tala om.

Idag är det midsommarafton och mina planer är ännu lite oklara, vad ska ni hitta på idag?




Kommentarer
Postat av: Cim

Hehe jag med, nu var det flera år sen sist! Kommer bli en sån sjuk nostalgitripp!

Kramar!

2011-06-24 @ 22:41:30
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0