En ros


Kommentarer
Postat av: Cim

Näe de är ju inte billiga tyvärr, drömmen hade ju varit att springa på en komplett servis på loppis eller nånting! Pappa brukar tjata om att de allt hade en massa Stig Lindberggrejer hemma när han var liten, synd bara att de inte tyckte de var nånting värda och slängde dem!



Åh fasen vad tråkigt att ryggen inte pallade, men 5 intervjuer, jisses! Vart hittar du alla jobb? Amf är inte to place to go antar jag? Hoppas något av dem är bättre iaf! Stor kram!

2011-03-08 @ 16:25:37
URL: http://daysofcimo.devote.se
Postat av: Cim

Ja precis, sånt ska sparas, alltid! Känner på mig att jag kommer bli en såndär pryltant när jag blir äldre som samlar på mig alla från katter till koppar! Så kommer mina barn hata mig när ajg är död för de kommer få röja så mycket haha!



Ja jag är himla glad att jag har jobbet, även om det är motigt ibland så ör det sjukt skönt att vara här. Inbillar mig att det blir enklare att få andra jobb också om det är så att jag får börja söka mer aktivt :)

Stora kramar!

2011-03-09 @ 16:21:51
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0