Tips

Hade det, som alltid, bäst med min fina vän igår! Är det någon mer som gillar att åka mellan Stockholm och Uppsala så är ett tips att kolla in Bus4you. Om man bortser från detta något skrattretande namn så är det oerhört fräscha bussar med riktigt sköna stolar (är mer som att sitta i en fåtölj). Men det bästa, när man kanske inte har den tjockaste plånboken, är priset. Det är nästan det halva av vad sj ska ha för att man ska få åka på deras spår. Så kolla in dem nästa gång du känner för en tur till Sveriges 4e största stad.


Här är ett gulligt armband tycker jag. Hoppas att ni inte har tröttnat på rosetter ;).

80 kr.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Oj vilka bra och billiga bussar, kan man ju absolut tänka sig att åka med även någon annanstans, gick ju till några olika städer :) Bra tips!

Ja det är väldigt slitsamt för ryggen att vara städerska, du kan ju prova ett tag men tänk på att det blir dyrare sen om du förstör ryggen än att du byter jobb redan nu :)

2011-03-05 @ 16:23:59
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0