Vågig

Fram med dammvippan för nu blir det utbildning igen!

75 kr.


Kommentarer
Postat av: Cim

2011-03-03 @ 16:18:14
Postat av: Cim

Ja det kanske inte är så himla roligt efter ett tag, men jag tror ändå att tiden går hyfsat snabbt på ett sånt jobb! Det är ju bara att prova och säga upp sig ifall det inte skulle vara någon höjdare :)



Han jobbar som It-tekniker på KPMG, har precis fått fast anställning där så han ska stanna där ett tag iaf. Han är himla karriärsinriktad så jag hoppas att han överväger nånting i gbg om ett år eller två. Det är en tvåa i Bromma han bor, den är lite större än den jag har nu, typ 50-60 kvm men ganska dåligt planerad så det är lite trångt. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum som man säger :) Har inte sökt så mycket än men min provanställning går ut i april så jag ska flytta då ifall det blir aktuellt!

Stora kramar!

2011-03-03 @ 16:24:27
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna bloggen sitter en finurlig och kreativ tjej. Här kommer ni att få ta del av allt från recept och fotografier till second hand fynd. Jag säljer även mina handgjorda smycken på min hemsida www.stralande.se. Kika gärna in där.

  • RSS 2.0